תחומי עיסוק

עורך דין ביטוח לאומי

ביטוח לאומי כשמו כן הוא, מדובר למעשה בביטוח (כמו ביטוח פרטי) שהמדינה מחייבת אותנו לעשות, על ידי תשלום חודשי, על מנת שיהיה לנו כיסוי כאזרחים ישראלים במגוון רחב של תחומים, כגון, נכות כללית, נכות מעבודה, קצבת שירותים מיוחדים, קצבת ניידות ועוד, שמטרתם להעמיד את האדם, באמצעות פיצוי/קצבה, כאדם ללא המוגבלות. המוגבלות יכולה לנבוע מכל מיני סיבות. ניקח לדוגמא אדם שאירעה לו תאונה בעבודה. במידה ואינו יכול לעבוד במשך 90 הימים הראשונים לאחר התאונה הוא יהיה זכאי לפיצוי שנקרא דמי פגיעה. במידה ולאחר 90 יום, הוא עדיין לא יכול לעבוד, ייתכן ויהא זכאי לקצבת נכות מעבודה. נניח והפגיעה היא ברגליים וכעת קשה לו להתנייד אז הוא עשוי להיות זכאי לקצבת נידות. ובמידה ויש לו ילדים אז הסכומים שיהא זכאי לקבל מותאמים לסטטוס המשפחתי. לאור המורכבות והמגוון שיש בביטוח לאומי, אשר מושפעים מהעובדות של כל מקרה ומקרה, יש להייועץ עם עורך דין הבקיא בתחום על מנת שימקסם עבורכם את זכויותיכם

עורך דין נזיקין – נזקי גוף ונזקי רכוש

משרדינו עוסק בדיני הנזיקין על כל רבדיו. ישנה סברה מוטעית בקרב הציבור הפשוט כי התחום הנזיקי משמועותו רשלנות גרידא, כבר עכשיו נעמיד דברים על דיוקם ונציין כי התחום הנזיקי משמעותו "כל פיצוי במישור האזרחי", לדוגמא, כאשר אדם הותקף על ידי אדם אחר. אותו אדם רשאי להזמין משטרה שתפעל במישור הפלילי וכן בד בבד רשאי הוא לתבוע את התוקף בגין נזקיו במישור האזרחי, האפשרות השניה הינה במישור הנזיקי. התחום הנזיקי כולל עילות תביעה שונות ומגוונות, אשר לעיתים האדם הפשוט לא היה מעלה על הדעת כי הדין מאפשר לו לקבל פיצוי במישור האזרחי על נזקיו. על כן במידה ונגרם לכם נזק ואתם סבורים כי הינכם רשאים לפיצוי בגינו, ממולץ להיוועץ עם עו"ד הבקיא בתחום על מנת שימצה את זכויותיכם.

עורך דין דיני עבודה

תחום דיני העבודה טומן בחובו מגוון דינים אשר עשויים להשתנות מעובד לעובד בהתאם למספר פרמטרים ביניהם, משרת העובד, פעילות המעסיק וענף העבודה.
ניתן לחלק את הדינים, כדלקמן,
מהדין הבסיסי ביותר (דרישת המינימום שכל מעסיק מחויב בה) לדין המטיב ביותר:

1. תחילה יש את הדינים אשר חלים על כלל העובדים במשק ללא יוצא מן הכלל – לדינים אלו נקרא חוקי עבודה וצווי הרחבה כללים.
  2. הקבוצה הבאה היא מערכת דינים לעובדים בענפי עבודה מסוימים – לדינים אלו נקרא צווי הרחבה ספציפים (לדוגמא : לענף הבניה יש צו ספציפי כך גם לענף ההובלה וכו'). העובדים בענפים אלו זכאים לזכויות מטיבות יותר משאר העובדים במשק.
  3. ולבסוף יש דינים אשר חלים על הצדדים החתומים עליהם- לדינים אלו נקרא הסכמים קיבוציים וחוזים אישיים.

ככלל ניתן לומר כי, ככל שחלה על העובד מערכת דינים יותר ספציפית כך הזכויות להן הוא זכאי, מטיבות יותר. לדוגמא עובד בענף הבניה זכאי לזכויות מטיבות מעובד בחנות בגדים. מנגד עובד בענף הבניה שיש לו חוזה אישי – כנראה שהחוזה האישי של עובד זה מטיב יותר מאשר צו ההרחבה בענף הבניה שכן זה המינימום שעל המעסיק ליתן לעובד זה.

לסיום למשרדינו ניסיון רב בתחום דיני העבודה ומייצג עובדים ומעסיקים כאחד תוך מתן מעטפת רחבה בתחום זה על כל רבדיו.

עורך דין תביעות ביטוח – נזקי גוף ורכוש

במקרים רבים לקוחותינו מחזיקים ביטוח פרטי אשר נועד לכסות את הנזקים בגין התאונה/ אירוע, דבר אשר עשוי לזכות את הלקוח בסכומים נוספים כפיצוי בגין הנזקים שאירעו לו. על כן בעת פגישה עם לקוחותינו אנו מבררים אלו פוליסות יש ברשות הלקוח תוך בחינת תנאי הפוליסות הרלוונטיות, ובמידה ונסיבות התאונה וכן הנזק מבוטחים במסגרת תנאי הפוליסה, משרדינו תובע גופים אלה לצורך קבלת הפיצוי.

עורך דין תאונות דרכים – נזקי גוף ורכוש

במקרה של תאונת דרכים ישנה חשיבות רבה לשלב בו שוכרים עורך דין. כידוע בכל הליך משפטי שלב איסוף הראיות קריטי, אולם בתאונות דרכים ביתר שאת, וזו בשל החשש שהראיות יזוהמו (כלומר לא ישארו בשטח) נוכח המציאות המחייבת בתאונות דרכים של פינוי הרכבים ומתן מעבר לתנועה זורמת. לאור האמור המלצתינו היא כי מרגע שהנכם מעורבים בתאונת דרכים חייגו למשרדינו על מנת שיכווין אתכם כיצד להמשיך לפעול מרגע התאונה.

עורך דין חדלות פירעון

חדלות פירעון הינו מצב בו לאדם/ לתאגיד ישנם חובות גדולים מסך נכסיו. בשנת 2018 יצא חוק חדלות פירעון החדש אשר מאגד תחתיו את כלל ההוראות בתחום זה. ישנם מספר סממנים אשר עשויים להצביע כי אדם/תאגיד נמצא בסביבת חדלות פירעון ועל כן יש לפעול נגדו במיידי. סממן מובהק לחדלות פירעון הינו אי תשלום משכורות לעובדים. למשרדינו הגיעו לא פעם עובדים אשר מעסיקם החל לא לשלם להם משכורת ועל כן משרדינו פעל כנגדו במסגרת הליך חדלות פירעון, על מנת שהעובדים יקבלו את זכויותיהם. ככלל עובדים אשר מעסיקם לא משלם להם משכורת מספר חודשים צריכים לפעול כנגד המעסיק באופן מיידי, שכן מדובר בנקודת אזהרה המצביעה, ככל הנראה, על חדלות פירעונו.

תחומי עיסוק